Výběr podle témat
Nově přidáno
Odběr novinek
Plánovač školního roku
- Úvod
- Roční období
- Jaro - spoj podle pořadí
Jaro - spoj podle pořadí
Pracovní list na rozvoj paměti, zrakového vnímání a prostorové orientace
5 Kč
Náhled obsahu:
Co je obsahem?
Jak pracovat se souborem...
Fotogalerie
Podmínky užití
Pracovní list s jarní tematikou na rozvoj paměti, zrakového vnímání, prostorové orientace.
Ukažte dětem pořadí obrázků v horní části listu (květina → včela → list → housenka → motýl). Vysvětlete, že jejich úkolem je stejné pořadí dodržet i v jednotlivých čtvercích dole. Děti mají za úkol spojovat správné obrázky podle vzoru nahoře. Mohou použít pastelky a vybrat si libovolnou barvu. Po dokončení úkolu si společně s dětmi projděte jejich práci, nechte je vysvětlit, proč spojily obrázky tak, jak to udělaly. V případě chyb je můžete vést k jejich samostatnému objevení a opravě.
Pracovní list rozvíjí
Logické myšlení a sekvenční uvažování – Děti se učí řadit obrázky podle určitého sledu, což je důležité pro porozumění dějovým sekvencím i v běžném životě.
Grafomotoriku – Spojování obrázků posiluje jemnou motoriku a přípravu na psaní.
Pozornost a soustředění – Děti se učí sledovat předlohu a podle ní plnit zadaný úkol.
Zrakové vnímání – Rozpoznávání obrázků a jejich správné přiřazování zlepšuje zrakovou diferenciaci.
Paměť – Děti si musí zapamatovat správné pořadí obrázků a aplikovat ho v každém čtverci, což rozvíjí krátkodobou i dlouhodobou paměť.
Prostorovou orientaci – Děti musí v každém čtverci vyhledat správné obrázky a spojit je v odpovídajícím směru, což podporuje orientaci na ploše a v prostoru.
Pracovní list rozvíjí
Logické myšlení a sekvenční uvažování – Děti se učí řadit obrázky podle určitého sledu, což je důležité pro porozumění dějovým sekvencím i v běžném životě.
Grafomotoriku – Spojování obrázků posiluje jemnou motoriku a přípravu na psaní.
Pozornost a soustředění – Děti se učí sledovat předlohu a podle ní plnit zadaný úkol.
Zrakové vnímání – Rozpoznávání obrázků a jejich správné přiřazování zlepšuje zrakovou diferenciaci.
Paměť – Děti si musí zapamatovat správné pořadí obrázků a aplikovat ho v každém čtverci, což rozvíjí krátkodobou i dlouhodobou paměť.
Prostorovou orientaci – Děti musí v každém čtverci vyhledat správné obrázky a spojit je v odpovídajícím směru, což podporuje orientaci na ploše a v prostoru.
© Kateřina Konvalinová.
Tento PDF materiál, včetně obsažených ilustrací a audio záznamů, je dílem autora a je poskytován pro pedagogické a osobní účely. Bez písemného souhlasu autora není dovoleno další veřejné šíření na internetu, sdílení veřejně přístupným způsobem nebo komerční využití tohoto materiálu. Prosím, respektujte autorská práva a použijte tento materiál pouze v souladu s uvedenými omezeními.
Tento PDF materiál, včetně obsažených ilustrací a audio záznamů, je dílem autora a je poskytován pro pedagogické a osobní účely. Bez písemného souhlasu autora není dovoleno další veřejné šíření na internetu, sdílení veřejně přístupným způsobem nebo komerční využití tohoto materiálu. Prosím, respektujte autorská práva a použijte tento materiál pouze v souladu s uvedenými omezeními.
Mohlo by Vás zajímat
Výběr podle témat
Nově přidáno
Odběr novinek
Plánovač školního roku